onsdag 18 juli 2012

I dag mellan skurarna lånade vi min snälla grannes stora härliga trädgår..

Tack kära granne...
Beppe och Laban äter mat,för att orka busa sen...

Mamma Sophia och valparna springer in i trädgården..

Fiffan måste bada lite;-)))

Laban leker med Fiffi

Springelispring

Bopelibomp

Bus med mormor

Buselibus


Gos Mormor

Fiffi bus

Runt och kikar i trädgården stora...

in i buskarna busar de små

Beppe



Beppe spårar...

ser fint ut

Mamma Sophia börjar se raggig ut, efter valparna..

Laban tar sig upp för trappan...

Beppe oxå...

Uppe

Hoppsan, detta gick för snabbt...
Tack för att vi fick låna trädgården, alla njöt och busade, spårade kanin, åt hallon och lite krusbär, TACK!!

3 kommentarer:

  1. Winston på North Bend18 juli 2012 kl. 22:43

    Ni är ALLTID välkomna!! Om vi är hemma eller ej.
    Jag har haft en heldag idag och var bl.a. Ystad
    djurpark. Där pussade jag en jättesöt Zebra som blev förtjust i mig, hela flocken följde oss!
    Hann pussa en gris också som var väldigt kärvänlig. Bäst att göra detsamma, tänkte jag.
    Vi kan se på alla härliga bilder att ni också haft skoj men nog saknade ni mig lite??!!
    PUSS till er alla!

    SvaraRadera
  2. Vi på North Bend19 juli 2012 kl. 09:32

    Hahaha, kan inte låta bli att dra på smilbanden när jag tittar på fine
    Labans sköna stil när han tar sig upp för trappan! Han är ju för gullig!
    Alla vovvarna är underbara och tänk att få ha en sådan busig mormor som dessutom är mjuk o gosig. Beppe är ju också helt sagolik, vilken grabb,
    fylld av lenaste o goaste exklusiva choklad! Inte konstigt att Din sköna,
    glada flock väcker uppmärksamhet och nyfikenhet!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder Petra, måste vara härligt att se dem busa loss alla på en gång. De är så fina allihop.
    Sunny-Selma hälsar

    SvaraRadera