onsdag 22 augusti 2012

Her we come: Söderåsen och Lotta på Åsen, bästa fiket i Skåne:-))

Tack goaste FANNY för fika och dagen vi har haft på Åsen...

Näe, vi fick inga kakor smaka:-((, men vi spanade in och skällde lite på en kanin som sprang lös i trädgården... Den var van och gjorde inte en min av att vilja springa och gömma sig:-))

Mitt fyllda kakfat, taget av kakbuffen på LOTTA på ÅSEN


Sen gick vi till stigarna vid Kågeröd, härligt

Olivia älskar att bada och hämta pinnar eller annat jag slänger i, hm pga lite lätt övervikt iom valparna, så har hon dock lite tyngre bak i mellanåt;-)) Ibland ser det nästan ut som hon ska drunkna, hahaha

Men hämta sakerna det ska jag, säger Olivia

En vatten cocker av stora mått, godingen...
Efter trim och allt, åkte vi till Söderåsen och hade en toppen dag, jag tackar än en gång för allt,  mina älskar dig och dina fickor, det vet du!!

VOFF

1 kommentar:

  1. Absolut bästa, ett måste varje sommar! Också Söderåsens fantastiska natur! Härliga Olivia kände
    sig säker, vet att matte är duktig livräddare,ho, ho, ho! Ja, vet inte om kärleken till mig eller fickorna är störst men den är besvarad. Kan inte vara något annat när det är så glada o charmiga töser. Har förälskat mig i nytillskotten också.
    Näpna fina lilla Lisa och Beppe! Herre Gud vilken kramgo nallebjörn! Vill ju aldrig släppa honom! Vilken cool o mysig grabb!

    SvaraRadera