lördag 8 september 2012

Zally är här några dagar och hon busar gärna och helst med Lisa och Beppe...

Hon är allt en liten goding lilla Zally, var faktiskt riktigt skoj att ha henne här nu. När hon börjar löpa är det tänkt hon ska få bli mamma ska bli så skoj att se vad det blir för söta valpar efter henne!!

Lady är en tråkig historia, hon mår fortfarande jätte åligt i ryggen, hon har ont och vi kämpar på med endast trädgårdsrastning nu och då ensammen ute, för att slippa stötar, så att hon kan gå själv.

Kanske och håll tummarna, mår hon något bättre nu i kväll, för hon är uppe i soffan för första gången sen i Onsdags!! Jag själv håller tummarna hårt och hoppas det vänder åt rätt håll nu, för man blir lamslagen och sitter bara och väntar på att hon ska må bra, igen.. Bli sitt gamla vanliga Lady JAG!!!

Tur att jag inte ska ställa någon i morgon, för jag tror inte jag kunnat, hade inte kunnat lämna henne hemma i det tillstånd hon nu är i, stackar liten...

Beppe har nu börjat på valpkurs och det är skoj, vi är 6 stycken och en av de andra är en cockerspaniel oxå.. Det visade sig vara en av Jax-ons valpar Kiara kallas hon och är två veckor äldre än Beppe, så skoj att kunna följa henne på så nära håll, en aktiv liten svart tös är det.. Ska fota nästa gång tänkte jag. Matten och Hussen är suupertrevliga oxå!!skoj;-))
Foto: På väg mot valpkurser med Beppe!!
på väg till valpkursen
Här kommer lite bilder från dagarna med Zally, från trädgårdsbus..

Sophia nytrimmad

Liten björn börjar bli stor

Beppe så stor, har börjat på valpkurs..

Öronen blåser i vinden

Fiffi springer

Busvovvarna

Sophia sitter och tittar

Bus cockrar

skoj

Zally och Lisa

ZALLY

1 kommentar:

  1. Man drunknar ju i Beppes sammetsblick!! En riktig goding!Fantastiskt, vilken dunderfin cockerflock Du har fått ihop. Helt underbara! Stackars Winston blir så glad när han ser cockrar, "där är ju mina fina kompisar", tänker han, som alltid är pigg på cockerbus!
    Nu håller vi tummarna för snälla, rara, goa, fina,charmiga Lady! Hoppas hon snart är smärtfri!

    SvaraRadera