torsdag 1 november 2012

Frida min nya lilla vovve



Utav en tillfällighet fick jag kontakt med Louise, som har både mamman och pappan till lilla Frida.
Vi har träffats för länge sen på Sophiero och där stod vi och pratade ett tag eftersom våra tikar är halvsystrar, Olivia och Molly
Frida har snart sin egen sida klar http://dorisfridaa.blogspot.se/



Nu fick vi utav en tillfällighet kontakt igen och då hade Molly 7 söta små valpar hemma, som Molly och Spike fått..

Det bestämdes att jag skulle dit och titta och hem kom jag med lilla Frida, allt behöver inte alltid vara helt planerat i livet, ibland händer saker som blir jätte bra.. Så nu flyttade en liten Frida hem till oss..

Några av Fridas syskon...

4 kommentarer:

  1. Bulle Bulldozer på North Bend2 november 2012 kl. 07:38

    Hej Frida! Nu får Du skynda Dig över gatan så att jag får lära känna Dig också! Du är ju supersöt, precis som Dina nya kompisar och Du kommer säkert bli lika cool o tuff. Vaddå, bli överkörd av en bulldozer?! No problems, men jag är faktiskt också en snäll busfarbror.
    Så ta med hela gänget o leta efter godis i min trädgård!!

    SvaraRadera
  2. Tur att inte allt är till 100% planerat i livet, så tråkigt det skulle bli då. Hon är helt underbar Petra. Tur jag inte åkte och hälsade på för då hade jag absolut inte kunnat motstå denna lilla skönhet.
    Nästa gång du är i krokarna så är du jättevälkommen att hälsa på Selma, om du känner för det.

    SvaraRadera
  3. Jajust ja,så nära er jag var!!

    Nästa gång kommer jag Lisa och Frida hem till er!!

    Kram och klapp till Selma o kompani!!

    SvaraRadera
  4. Är lite nyfiken, ang Fridas syskon, tyvärr är ju den andra systern såld men vad tyckte du om brossan som fortfarande är till salu? Kanske dumt förstås att ta in en kille i flocken...

    SvaraRadera