lördag 18 augusti 2012

Västervik...

Marie kom och hämtade mig från utställningen, där både hennes Greta och Syster Kiara(Bodils hund) var...
Sen hade vi en vecka i Västervik, jag fick ett eget litet hus att gå in till när vi ville ha egentid!!
Kohagen...

 Marie och några hundar...
 Gunvald, Willes pappa och hundar på trappen...
 Vi är ute och går i kohagen...
 Hittade lingon i skogen...
 Stenigt berg...
 Massa besök....Olivia, Greta och Beppe hälsar...
 Inne i kohagen, korna var så snälla, så det var bara att gå där även fast de oxå var där.. De är vana vid hundarna.. de är Snälla
 Beppe käkar koblaja, eller luktar närgånget..
 Vi är på Lögareberget och badar.....Ungdommarnas tillhåll, Västervik stan i bakgrunden....
 Sophia och Beppe på klippan
 Olivia badar och Sophia och Beppe är på strandkanten...

En fin bild på Mamma Sophia fick jag..


Dessa tre veckor har alla varit välbehöliga för mig!! Tack Marie för tiden och jag hoppas innerligt att du snart ska känna dig helt återställd igen, Krya på dig!!

Kramar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar