torsdag 8 november 2012

Olivias spratt

Nu var det ju ett ta sen Olivia fick sina valpar, så låång tag är det så att hon har börjat löpa igen..

Jag skulle bara släppa ut valparna och när jag kom tillbaka ut i köket såg det ut så här:
Så snabbt det går, jag tror knappt hon hann tugga, tror hon svalde ett kg färskfoder helt:-))
Aldrig lämna stolarna ute lärde jag mig, men detta var första och sista gången som hon gjorde det BERÄTTADE jag för henne med besked!!

Hoppas hon hade öronen öppna;-))

1 kommentar:

  1. Snyggve Bulldozer8 november 2012 kl. 21:54

    Ho ho ho, Du är en häftig o smart tjej Olivia! Jag delar Ditt matintresse och brukar nå det jag vill ha men flocken här hemma har aldrig hittat mig på köksbordet. Det vore väl en syn! Jag är ju så stor att det räcker bra med köksstolarna.
    Hoppas Du slipper magknip.
    Klem på Dig Olivia!

    SvaraRadera