onsdag 3 oktober 2012

Näckrosdammens....

Det var så länge sen vi var vid den härliga Näckrosdammen!!

I dag gick vi dit, Jag,Lady,Sophia,Oliviaoch Fiffi plus lille Beppe..., som fick följa med för första gången på riktig lång runda..



Så första gången för Beppe vid Näckrosdammen...

Olivia och Beppe fick simma lite och de var minsann duktiga, som inte simmade efter Anden... Mina duktiga små brunisar;-)))

Jag tog bilder med mobilen, glömde ju ta med kameran, brukar ju alltid ta på Näckrosorna och vovvarna en gång om året, men de blev bra tycker jag, dessa med mobilen...
 Fiffi,Sophia,Beppe,Lady och Olivia

Nästa år är Lisa oxå med...

Sen när de STORA vovvarna kommit hem, tog jag och Lisa våran första egna runda, spännande och skoj.. Vi hann med att titta på barn, bli lite klappad, se en stor vovve umgås med Zita och Chanel och åka bil hem... Hon är så duktig på att gå i koppel min Lilla Lisa, sötis(jag kallar henne för fis Lisa) tycker det låte gulligt!!
Hon börjar få lite mera päls nu och även syns tannet lite mer på olika ställen, spännande när det växer fram...
Lisa börjar bli stor hund, ute på egen promenad

I dag kan ni tro de är trötta allihopa...., men tröttast av alla är Beppe och Lisa

3 kommentarer:

  1. Vi på North Bend3 oktober 2012 kl. 20:40

    Hmmmm angående det där smeknamnet, visst är det gulligt men det stämmer nog bra också hehehe.
    Om det nu inte var den bortskämde gutten som var skyldig :O)!
    "Fis" Lisa är en fantastiskt vacker liten cockertjej med fräknar på nosen. Att hon är skojig också gör inte saken sämre, hälsar Winnie.

    SvaraRadera
  2. Hahhaha vilken tur du har Gossip Är med duktig på att gå i Koppel men hon skall vara först.
    Alltid.
    Den 16 börjar vi på valpkurs ute hos Roger ja det skall verkligen bli spännande. En sådan liten dam med så bestämd vilja.
    Men ändå helt underbar.
    Stackars lilla söta lisa! Men men kärt barn har många namn.

    Ha det gott.

    Towe, Gossip , Ricco & Alfons

    SvaraRadera