söndag 7 oktober 2012

Vi har varit på härligt besök i grillstuga, hos Jenna och vovvarna...

Jag har ju en sån himla tur, som har goda vänner, som gärna hämtar mig och alla mina 6 vovvar för att vi ska kunna umgås, hundarna busa leka träffas och bara finnas i nya omgivningar..

GRUPPKORTEN, denna dag.. tre olika uppställningar:-))



Denna gången fick vi åka fin bilen och jag var lite bekymmrad över, om den skulle kallas finbilen när vi tog oss hem..

Jenna har ju tre STORA vovvar och jag har ju mina SEX cockrar som sagt...
Om det finns hjärterum, så finns det stjärterum.. Vi for i väg till Tomten och Grillstuga..


Alla mina hundar ÄLSKAR denna stuga och även fast de skulle kunna valt att springa ut på vägen som ligger ganska nära, väljer de stigen upp mot stugan...

In och runt, busa gräva leka, dricka vatten, hoppa upp på bordet, kolla om det finns något ätbart, härligt enligt dem..





Vilken tur vi hade med vädret, bara pyttelite duggregn, någon gång annars torrt..

FIFFI är ju skendräktig, så jag kämpar på med henne, mindre mat, mer motion och inga gosdjur i sikte!!

Verkar som att det äntligen börjar vända....är inte riktigt över men snart....

Alla får gottis av Jenna

1 kommentar:

  1. Vi på North Bend7 oktober 2012 kl. 15:46

    Tror inte att Beppe o tjejerna tyckar att det finns något roligare än att dra ut på äventyr!
    Ni ser ut att ha haft riktigt trevligt med "tant" Jenna o hennes stiliga vovvar.
    Bulle Bulldozer har slappat hela helgen, fick ju sin dos av sötnosbus i fredags! :O)

    SvaraRadera